In opdracht van Searchers organiseerde Triple P Entertainment de pr-campagne, persdag en feestelijke première van de film Patsers. Hoewel Patsers in België een megahit is, kende niet veel mensen in Nederland deze titel van regisseurs Adil en Bilall (Bad Boys: Ride or Die). Daar moest verandering in gebracht worden. Naast de gebruikelijke pr-campagne organiseerden wij een persdag met castleden Yolanthe Cabau, Tony Jr. en Sjaak. Daarnaast organiseerden wij een influencerpremière met een deel van de cast aanwezig om Patsers feestelijk in Nederland te lanceren. 

Tijdens de persdag kwamen media als RTL Boulevard, Shownieuws, Telegraaf, Algemeen Dagblad en Nu.nl interviews afnemen met de aanwezige cast. Dit resulteerde in mooie verhalen op televisie, online en in dagbladen. Daarna was het de beurt om 2 zalen te vullen met influencers die aansloten bij de doelgroep. Dit resulteerde in een mooie mix van influencers met een gezamenlijk organisch bereik van 9,5 miljoen op Instagram. Om de première mooi aan te kleden regelden we 2 echte patser auto’s en kregen de gasten een lekker glaasje champagne als welkomstdrankje. Voor de presentatie regelden we Najib Amhali die de cast aankondigde en vooraf een aantal vragen stelde.

Door de goede mix aan influencers en bn’ers die op dit moment relevant zijn stond de loper vol met pers als RTL Boulevard, NOS Stories, CJP, Shownieuws en 8 persfotografen. Na afloop kregen alle aanwezigen een Patsers trui of pet, welke weer veelvuldig online gedeeld werden.

Patsers scoorde in het openingsweekend in Nederland ruim 10.000 bezoekers en stevent af op meer bezoekers dan het eerste deel.