Voor de bioscooprelease van het veelgeprezen Dream Scenario met Nicolas Cage in de hoofdrol hebben we de PR-campagne en een influencer-activatie opgezet.
NRC en Volkskrant maakten interviews en openden, net als Parool, hun filmkatern met Dream Scenario. Filmexpert Tim Oliehoek besprak de film uitgebreid en positief in RTL Boulevard. Ook veel media zetten Dream Scenario in het zonnetje. Onder meer Cosmopolitan, Linda, Flair, Libelle, JFK, Revu, VPRO, Veronica Superguide, NPO3.nl en RTLNieuws.nl besteedden aandacht aan de film. Ook alle dagbladen recenseerden Dream Scenario lovend (****).

Influenceractivatie
We hebben de complete creatieve vrijheid gekregen om een merchandise pakket te bedenken en creëren voor Dream Scenario, wat resulteerde in een ware droom voor de influencers! Zo zat er een deken in met opdruk van de filmposter, slaapthee, een zakje lavendel, droomdagboek, slaapshirt en als klap op de vuurpijl een slaapmasker met de ogen van Nicolas Cage als opdruk. Het pakket is zeer goed ontvangen door de influencers die zich uitputten in socials posts met een online bereik van bijna 400.000 volgers.

In opdracht van Searchers.