De Wilde Noordzee

Voor De Wilde Noordzee, de eerste natuurfilm gemaakt in de Noordzee, verzorgde Triple P Entertainment de gehele PR campagne.  voor deze indrukwekkende natuurfilm over Nederlands grootste natuurgebied. Maar liefst 7 tv-programma’s besteedden aandacht aan De Wilde Noordzee. NOS Journaal, NOS Jeugdjournaal, RTL Nieuws, Hart van Nederland, Tijd voor MAX, WNL Goedemorgen Nederland en Humberto Tan…

Monster Jam

Het afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de PR mogen verzorgen voor Monster Jam! De campagne begon met het aanwakkeren van de Monster Jam-adrenaline door middel van diverse persberichten en media-activaties. Zo hebben we in verschillende media-outlets als Algemeen Dagblad, Zo Zit Dat en Party aandacht gegenereerd voor de shows. Ook hebben we winacties opgezet…

Dream Scenario

Voor de bioscooprelease van het veelgeprezen Dream Scenario met Nicolas Cage in de hoofdrol hebben we de PR-campagne en een influencer-activatie opgezet. NRC en Volkskrant maakten interviews en openden, net als Parool, hun filmkatern met Dream Scenario. Filmexpert Tim Oliehoek besprak de film uitgebreid en positief in RTL Boulevard. Ook veel media zetten Dream Scenario…

Patty Brard Beauty Event

Televisiepersoonlijkheid Patty Brard brengt al jaren haar eigen collecties uit onder de noemer ‘From PB With Love’. Na verschillende lifestyle-collecties, een sierradencollectie en een wooncollectie kwam er in mei 2023 voor het eerst een beautycollectie. Om de primeur van PB Beauty te vieren, hebben wij een influencer-event georganiseerd in de prachtige Panther Room bij restaurant…